Společnost Fincentrum & Swiss Life Select od počátku ledna umožňuje identifikaci klientů na dálku. Její klienti tak mohou se svým poradcem komunikovat výhradně online – bez nutnosti jediného osobního setkání. Fincentrum & Swiss Life Select tak reaguje na rychlý přesun finančního poradenství do on-line světa, který přinesly poslední měsíce poznamenané pandemií. V první fázi tuto novinku mohou využít klienti divize Fincentrum a klientům divize Swiss Life Select bude nabídnuta v brzké době.

„Na českém trhu finančního poradenství unikátní způsob vzdálené identifikace zavádíme v době, která si vyžaduje nové přístupy ve vztahu klienta a finančního poradce. Dosud byl na českém trhu standard, že k první identifikací klienta docházelo pouze na osobním setkání na základě dokladu totožnosti. Našim klientům i finančním poradcům však nyní nabízíme díky vzdálené identifikaci možnost šetřit čas a neriskovat v době pandemie zbytečným cestováním a setkáváním se. On-line AML identifikace klientů byla dosud doménou bank či poskytovatelů úvěrů, nyní mohou naši finanční poradci vzdálenou identifikaci využít i na trhu finančního poradenství. Nově implementované řešení je v souladu s novelizací tzv. AML zákona platnou od ledna 2021,“ řekl Lukáš Pácl, Head of Legal and Compliance, Fincentrum & Swiss Life Select.