Epidemie koronaviru a opatření, která jsou v souvislosti s ní přijata, dopadají i na trh finančního poradenství. Potřeby klientů na zajištění budoucnosti se mění a mění se i jejich finanční situace. Společnost Fincentrum & Swiss Life Select identifikovala několik aktuálních trendů, na které musí finanční poradci reagovat.

V současné situaci, která je pro řadu z nás stresová a z pohledu financí i svízelná, potřebují konzultaci, radu a pomoc svého finančního poradce více než dříve.

„Jsme přesvědčeni, že klienti potřebují nyní pomoc svého finančního poradce možná více než kdy dříve. Považujeme za důležité projít v nové situaci jejich investiční portfolio, pojistné produkty a rizika, na která jsou pojištěni a revidovat výši krytí. Podívat se, zda něco zásadního nechybí, co pro klienty v současné době může být důležitější, než v době sjednání pojištění – například nastavení pojištění dávek při hospitalizaci nebo pracovní neschopnosti. Proto doporučujeme poradcům určitě s klienty komunikovat – pokud možno telefonicky, přes video hovor atd.,“ řekl Filip Duchoň, generální ředitel, Fincentrum & Swiss Life Select.