Povýšíte svou kariéru na novou úroveň. Získáte více času pro sebe. Změníte pohled na kvalitu finančních služeb. Poznáte know-how Swiss Life.
Co bude náplní vaší práce na této pozici?
Hlavní náplní bude správa majetku a investiční poradenství založené na know-how vedoucí švýcarské společnosti, budování dlouhodobých vztahů s klienty založených na důvěře a vysoké kvalitě finančních a investičních produktů a služeb. Získáte komplexní investiční nabídku pro své klienty.
Pokud se zajímáte o svět financí nebo s ním máte reálnou zkušenost, rádi vás poznáme.
Příslušnost pro globálně uznávanou značku Swiss Life.
Každodenní přímá podpora manažera, odborného asistenta a analytiků.
Firemní kultura založené na hodnotách a etickém kodexu Swiss Life.
Stanete se profesionálem ve světě financí a správy majetku.
Finanční podpora na začátku vč. možnosti fixní odměny.
Budování dlouhodobé renty na základě dosažených obchodních aktivit.
Užijete si flexibilitu v balancování práce a osobního života.
Inovativní systém pro generování leadů a získávání nových klientů.
Přímá podpora call centra v rámci vašich obchodních aktivit.
Profesionální pravidelné vzdělávání v oblasti financí a obchodu.
Nabídka komplexních finančních služeb s vysokou přidanou hodnotou pro klienty.
Podpora profesionálních právních, IT a administrativních služeb pro vaši jistotu.
Četná týmová setkání, odborné konference, rodinné a sportovní akce.
Unikátní klientský portál vč. reportingu, oceňovače a vyhledávače nemovistostí.
Realizujte své životní ambice a dosáhněte osobních cílů díky vaší kariéře.